"Hai orang2 yang beriman, jika datang kepada mu orang fasik membawa suatu berita, maka periksalah dengan teliti agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu"

Pemimpin yang baik akan memikul kesalahan & tidak mengejar nama.

IsLAM AdIL

IsLAM AdIL

Jumaat, 15 Julai 2011

Farid ridzuan Penasihat NAJIB..?!

TIDAK hairanlah semua Rangkaian Televisyen Media Prima Berhad termasuklah TV3 sentiasa menjadi alat propaganda Rosmah dan pemimpin-pemimpin gerombolan songkok tinggi. Setiap hari rangkaian media-media di bawah Media Prima tidak henti-henti mengampu kerajaan Rosmah Mansor.

Hasil siasatan perisik sukarela yang menghantar maklumat kepada MiLo SuaM, mendedahkan bahawa Chief Executive Officer, CEO Media Prima, Dato' Sri Ahmad Farid Ridzuan dilantik oleh Najib menjadi penasihat komunikasi isteri Rosmah. Gambar signboad berikut diambil berdekatan Jabatan Perdana Menteri di Putrajaya.
 


Big Boss Media Prima ini dilantik sebagai penasihat komunikasi Najib Razak, isteri Rosmah Mansor. Dengan jawatan bertaraf timbalan menteri itu, maka tidak hairanlah semua rangkaian media di bawah Media Prima menjadi alat propaganda kerajaan Rosmah Mansor.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan